Servicedesk

Tijdens je opleiding zul je vaak in contact komen met en gebruik moeten maken van tal van digitale hulpmiddelen. Op deze pagina helpen we je met het vinden van de weg naar de antwoorden op de meeste van je vragen.

Statuspagina IT-systemen

Controleer eerst of het probleem al gemeld is op onze statuspagina IT-systemen.

Status IT-systemen

FAQ

Misschien staat de oplossing reeds bij onze Vaakgestelde Vragen (FAQ).

FAQ

Problemen met software van Academic Software

Neem daarvoor rechtstreeks contact op met Academic Software (via Support).

Helpdesk Academic Software

Contacteer VIVES servicedesk via een webformulier (bij voorkeur)

Vul een webformulier in om je probleem of vraag te beschrijven. Op die manier komt dit het snelst bij de juiste persoon terecht en hebben we al heel wat relevante info zoals je accountnaam en mailadres.

Webformulieren

Mail ons (indien je niet kunt aanmelden op ons webformulier)

[email protected]

Bel ons

Je kunt ons tijdens de openingsuren telefonisch bereiken. Gelieve er rekening mee te houden dat de servicedesk-medewerker niet alle problemen telefonisch kan oplossen. Hij zal mogelijks beroep moeten doen op een collega ter plaatste.

+32 56 28 10 10

Uitleendienst audiovisueel materiaal

Voor bepaalde lesopdrachten of stages kan je gebruik maken van audiovisueel materiaal. Hou er rekening dat we niet alles hebben, en niet altijd alles in voldoende hoeveelheden.

Voor VIVES Brugge Xaverianenstraat

Dit gebeurt met onderstaand formulier.

Door de Coronacrisis is onze uitleenbalie nog enkel bereikbaar op afspraak (dag + uur). Ook wordt het uit te lenen materiaal beperkt tot iPad's en laptops.

Uitleendienst

Voor de andere campussen

Voor het ontlenen van audiovisueel materiaal voor lesopdrachten neem je best contact op met de bib in jouw campus.

Teamviewer

Soms gebruiken we TeamViewer om je toestel vanop afstand over te nemen.