ICT Servicepunt

Tijdens je opleiding zul je vaak in contact komen met en gebruik moeten maken van tal van digitale hulpmiddelen. Op deze pagina helpen we je met het vinden van de weg naar de antwoorden op de meeste van je vragen. Voor de meest volledige uitleg kijk je best op het studentenportaal of op de pagina van de handleidingen.

Heb je een specifiek probleem, dan kan je eens een kijkje nemen in de FAQ, onze lijst met veelgestelde vragen. Is je probleem nog steeds niet opgelost, dan kun je nog altijd een vraag stellen aan de servicedesk op een van de volgende manieren:

  • kun je aanmelden, dan vul je dit webformulier in: www.vives.be/servicedesk. Op deze manier krijgen wij al veel relevante info en komt jouw vraag bij de juiste persoon terecht;
  • lukt het je niet (meer) om aan te melden, stuur dan een mail naar [email protected];
  • In heel dringende gevallen mag je bellen naar +32 56 28 10 10

Soms kan het zijn dat de problemen gewoon ook onze schuld zijn. Servers moeten soms even in onderhoud, toepassingen kunnen worden bijgewerkt en daardoor tijdelijk offline zijn of software kan tijdelijk onbeschikbaar zijn. Natuurlijk doen we er alles aan om dit soort dingen tot het minimum te beperken, maar via de volgende twee links kun je nagaan of er bekende storingen zijn bij de IT-toepassingen van VIVES of de Associatie KU Leuven: