Problemen en vragen?
Ervaar je nog een probleem of heb je nog een specifieke vraag, ga dan even naar de Servicedesk.
Je account heb je nodig om in te loggen op de verschillende online omgevingen die in VIVES worden gebruikt. Je kan je account ook beheren.
Nadat je je account geactiveerd hebt, heb je toegang tot heel wat omgevingen die in VIVES gebruikt worden (zoals Toledo, VIVES webmail en KU Loket). Je account beschermen is dus heel belangrijk! Je kan je account ook beheren indien je je wachtwoord vergeten bent of je je wachtwoord wil wijzigen.
Je gebruikersnummer of je account begint meestal met de letter r (soms ook s of m), gevolgd door een combinatie van zeven cijfers, bv. r0011111).
Belangrijk om weten: je account blijft geldig zolang je ingeschreven bent als student in VIVES. Wanneer je uitschrijft of afstudeert wordt deze account stopgezet op basis van de volgende regeling:
Indien je je wachtwoord wil wijzigen, of je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je hiervoor terecht op de accountpagina van de associatie:
Ervaar je nog een probleem of heb je nog een specifieke vraag, ga dan even naar de Servicedesk.
Van het secundair naar het hoger onderwijs is een grote stap. En er is geen betere manier om je toekomstige hogeschool beter te leren kennen dan de sfeer bij ons op een infodag zelf op te komen snuiven.