Problemen en vragen?
Ervaar je nog een probleem of heb je nog een specifieke vraag, ga dan even naar de Servicedesk.
Elke student heeft een VIVES e-mailadres. Je e-mail kan je online raadplegen via de webmail, maar ook via een e-mailprogramma.
Van zodra je account geactiveerd is, heb je toegang tot de webmailomgeving van VIVES. Je krijgt een VIVES-e-mailadres van de vorm [email protected]. Elke communicatie verloopt via dat e-mailadres. Alle communicatie die vanuit bv. Toledo naar jou wordt verstuurd, zal je ontvangen via de inbox van dit e-mailadres.
Er wordt van jou gevraagd om een e-mailhandtekening toe te voegen aan elke mail die je opstelt of beantwoordt met je e-mailadres van de hogeschool. Binnen elke opleiding kunnen hiervoor specifieke afspraken gemaakt worden, maar onderstaande informatie kan als voorbeeld dienen. In het filmpje van de webmail wordt getoond hoe je een e-mailhandtekening kan aanmaken via de webmailomgeving.
Structuur:
Bijvoorbeeld:
Opmerking: het is ook mogelijk om je e-mail op de halen in een mailprogramma op je computer (bv. in Microsoft Outlook) of via de mail-app op je tablet of smartphone.
Belangrijk om weten: je account blijft geldig zolang je ingeschreven bent als student in VIVES. Wanneer je uitschrijft of afstudeert wordt deze account stopgezet. Een exacte datum van stopzetting is moeilijk mee te geven; onderstaande richtlijnen gelden wel:
Hieronder vind je twee ondersteunende filmpjes:
Ervaar je nog een probleem of heb je nog een specifieke vraag, ga dan even naar de Servicedesk.
Kom de sfeer opsnuiven aan VIVES tijdens onze infodagen. Geen betere manier om je toekomstige hogeschool te leren kennen dan op de campus zelf.