Campus Brugge, Kortrijk of op jouw school
Hoe komt het dat we bepaalde producten kopen, zonder dat we deze producten nodig hebben?
De mens is geen rationeel wezen die zich enkel laat leiden door zijn verstand.
We zijn continu onderhevig aan heel wat marketingprikkels die consumenten aanzetten tot het kopen van producten of diensten.
In deze inleiding in de reclamepsychologie leer je hoe marketeers inspelen op onze emoties, attitudes, behoeftes, maar ook hoe marketingtechnieken gebaseerd zijn op bepaalde leerprocessen.
Organisatie: Hogeschool VIVES, studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde
Doelgroep: leerlingen 2e en 3e graad ASO, BSO, KSO en TSO. De inhoud en het niveau zijn verschillend voor de tweede en derde graad.
Studiedomein: Humane wetenschappen, economie/handel/onthaal & PR/mens en samenleving/maatschappij en welzijn/maatschappelijke, economische en artistieke vorming
Taal: Nederlands
Categorie: les
Duur: 1 lesuur (korte versie) of 2 lesuren (langere versie)
Locatie: VIVES Brugge Xaverianenstraat, VIVES Kortrijk of op jouw school
Max. aantal deelnemers: 30 deelnemers
Datums: op aanvraag
Kostprijs: gratis
Van het secundair naar het hoger onderwijs is een grote stap. En er is geen betere manier om je toekomstige hogeschool beter te leren kennen dan de sfeer bij ons op een infodag zelf op te komen snuiven.