Klant of product?

In deze interactieve sessie beantwoorden we de vraag hoe je je fysieke winkel afstemt op je online verkoopkanalen zoals je webshop en je social media. Wanneer zullen deze kanalen elkaar versterken? Wat zijn de valkuilen van het gebruik van meerdere verkoopkanalen? Wat verwacht de hybride consument vandaag? En kan een marktplaats zoals bol.com interessant zijn als aanvulling op je webshop?

Praktisch

Organisatie: Hogeschool VIVES, studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde

Doelgroep: leerlingen 2e en 3e graad BSO, TSO. De inhoud en het niveau zijn verschillend voor de tweede en derde graad.

Studiedomein: Economie/handel/onthaal & PR/mens en samenleving/maatschappij en welzijn/maatschappelijke, economische en artistieke vorming

Taal: Nederlands

Categorie: les

Duur: 2 lesuren

Locatie: Op jouw school

Max. aantal deelnemers: geen beperking

Datums: op aanvraag

Kostprijs: gratis

contact

Delphine Van Iseghem

Meld je aan voor een workshop

  • Huidige Contactgegevens
  • Gegevens school en klas
  • Indienen
  • Compleet