Campus Brugge Xaverianenstraat, Kortrijk of op jouw school
Workshop productbeleid toegepast op een zakje chips. We kijken met een marketingbril naar jouw lievelingschips. Enkele belangrijke principes van het productbeleid komen aan bod: productindelingen, assortimentsbeleid, productlevenscyclus, design en verpakking, merkenstrategie,... De marketingtheorieën worden eenvoudig uitgelegd en meteen toegepast.
Organisatie: Hogeschool VIVES, studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde
Doelgroep: leerlingen 2e en 3e graad ASO, BSO, TSO en KSO. De inhoud en het niveau zijn verschillend voor de tweede en derde graad.
Studiedomein: Economie/handel/onthaal & PR/mens en samenleving/maatschappij en welzijn/maatschappelijke, economische en artistieke vorming
Taal: Nederlands
Categorie: les
Duur: 1 lesuur (korte versie) of 2 lesuren (langere versie)
Locatie: VIVES Kortrijk, VIVES Brugge Xaverianenstraat of op jouw school
Max. aantal deelnemers: geen beperking
Datums: op aanvraag
Kostprijs: gratis
Kom de sfeer opsnuiven aan VIVES tijdens onze infodagen. Geen betere manier om je toekomstige hogeschool te leren kennen dan op de campus zelf.