Klant of product?

Workshop productbeleid toegepast op een zakje chips. We kijken met een marketingbril naar jouw lievelingschips. Enkele belangrijke principes van het productbeleid komen aan bod: productindelingen, assortimentsbeleid, productlevenscyclus, design en verpakking, merkenstrategie,... De marketingtheorieën worden eenvoudig uitgelegd en meteen toegepast.

Praktisch

Organisatie: Hogeschool VIVES, studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde

Doelgroep: leerlingen 2e en 3e graad ASO, BSO, TSO en KSO. De inhoud en het niveau zijn verschillend voor de tweede en derde graad.

Studiedomein: Economie/handel/onthaal & PR/mens en samenleving/maatschappij en welzijn/maatschappelijke, economische en artistieke vorming

Taal: Nederlands

Categorie: les

Duur: 1 lesuur (korte versie) of 2 lesuren (langere versie)

Locatie: VIVES Kortrijk, VIVES Brugge Xaverianenstraat of op jouw school

Max. aantal deelnemers: geen beperking

Datums: op aanvraag

Kostprijs: gratis

contact

Delphine Van Iseghem

Meld je aan voor een workshop

  • Huidige Contactgegevens
  • Gegevens school en klas
  • Indienen
  • Compleet