9 taaltips voor (web)copy die centen opbrengt
Campus Brugge Xaverianenstraat, Kortrijk of op jouw school
Maak taal (nog meer) sexy
Je leerlingen warm maken voor taal? Dat is net iets makkelijker als ze zien dat taal een machtig verkoopwapen is. Goede copy stuwt je verkoop. Meer dan je foto’s of het kleurtje van de koop-nu-knop op je webpagina.
Laat het geld rollen (naar jou)
Je ontdekt in deze actieve workshop welke copy het geld doet rollen. En ook welke taal je best ver weg in een hoekje steekt. Weg met het ambtenarees. Welkom copy met extreme focus op je lezer en klant.
Til je leerlingen naar een hoger niveau
Heel eerlijk? Goede copywriting vraagt wat oefening. Lezers omvormen naar kopers, inschrijvers of wat-dan-ook, komt niet vanzelf. Toch maak je tip voor tip je teksten (en die van je leerlingen) sterker.
Je docent is lector aan VIVES. Hij is ook copywriter voor grote bedrijven zoals Apple of BMW en voor kmo’s. Zowel BtoC als BtoB. Ook overheden zoals Stad Antwerpen of ngo’s zoals Plan International België doen een beroep op hem. Hij verzamelde al een aardig prijzenkastje met marketing awards. Het meest fier is hij op die twee keer dat hij een student naar een copy-prijs coachte. Wie kan jou beter deze workshop geven?
Praktisch
Organisatie: Hogeschool VIVES, studiegebied handelswetenschappen en bedrijfskunde
Doelgroep: leerlingen 2e en 3e graad ASO, TSO en KSO. De inhoud en het niveau zijn verschillend voor de tweede en derde graad.
Studiedomein: Nederlands, economie/handel/onthaal & PR/mens en samenleving/maatschappij en welzijn/maatschappelijke, economische en artistieke vorming, Humane wetenschappen, Toerisme/onthaal en recreatie
Taal: Nederlands
Categorie: lezing, workshop
Duur: 1 lesuur (korte versie) of 2 lesuren (langere versie)
Locatie: VIVES Kortrijk, VIVES Brugge Xaverianenstraat of op jouw school
Max. aantal deelnemers: 20 studenten
Datums: op aanvraag
Kostprijs: gratis
contact
Delphine Van Iseghem
-
contactpersoon