Heb je de basisopleiding 3D printen gevolgd en wil je verder verdiepen in ontwerprichtlijnen voor 3D printing en de uitwerking van cases binnen bedrijven?
Met coöperatieve spellen werk je rond communicatie en cognitie, maar evenzeer rond het bevorderen van de teamgeest. Wil je jou hierin verdiepen?
Hoe combineer je erfgoed met onderwijs? Het is alomtegenwoordig en toch niet meteen evident voor kinderen en jongeren.
Vandaag de dag zijn ICT‐faciliteiten even vanzelfsprekend voor een bedrijf als elektriciteit en water. Een slecht of niet functionerende ICT‐infrastructuur is nefast voor de goede werking van een bedrijf. Het aantal (cruciale) toepassingen (telefonie, beveiligingscamera’s, … ) die gebruik maken van onze ICT‐infrastructuur stijgt continu en zal in de toekomst alleen maar uitbreiden.
Een waardevolle vorming die focust op het verder ontwikkelen van cognitieve vaardigheden bij kinderen die onder hun kunnen presteren.
Interactionele vormgeving is een nieuwe vorm waarbij, vertrekkend vanuit een integratieve visie, verschillende therapeutische stromingen in interactie worden gebracht tot een nieuw model. In het nieuwe geheel dat interactionele vormgeving vormt, bevruchten, verdiepen en verrijken de oorspronkelijke vormen elkaar wederzijds zonder hun eigenheid te verliezen.
Medewerkers zijn zich lang niet altijd bewust van de cruciale rol die zij spelen in informatiebeveiliging. Vaak denken ze dat alles wordt geregeld door de IT-dienst of dat virusscanners en firewalls voldoende veiligheid bieden.
Eerlijk spelen, samenwerken, luisteren naar elkaar, opkomen voor jezelf, omgaan met winst/verlies... Help kinderen deze vaardigheden te ontwikkelen.
Spellen kunnen een grote meerwaarde hebben om (de Nederlandse) taal (in al zijn facetten) te stimuleren in het werken met anderstalige nieuwkomers.
“Gelukkige werknemers worden gestimuleerd in autonoom handelen, ontwikkelen van hun competenties en samenwerken met anderen.” (Leo Bormans)