Met coöperatieve spellen werk je rond communicatie en cognitie, maar evenzeer rond het bevorderen van de teamgeest. Wil je jou hierin verdiepen?
Een waardevolle vorming die focust op het verder ontwikkelen van cognitieve vaardigheden bij kinderen die onder hun kunnen presteren.
Hogeschool VIVES organiseert een brede waaier aan eigentijdse en kwalitatief hoogstaande navormingen voor beoefenaar van paramedische beroepen. Hiermee speelt VIVES in op de groeiende vraag naar degelijke, continue en vernieuwende opleidingen voor zorgverleners na hun basisopleiding.
Het aantal mensen die de diagnose “diabetes” krijgen neemt nog altijd toe. Deze aandoening impliceert een aantal ingrijpende wijzigingen in het leven van deze groep. Om hen met deze veranderingen te leren omgaan, is een multidisciplinaire aanpak onontbeerlijk. Om dit in goede banen te leiden speelt een diabeteseducator een heel belangrijke rol.
Een oriëntatie- en mobiliteitsinstructeur leert personen met een visuele beperking om zich zo veilig en zo zelfstandig mogelijk te oriënteren en te verplaatsen in de woon-, werk- en leefomgeving.
Heb je reeds een bachelor behaald in de verpleegkunde en wens je je te specialiseren in de pediatrische en neonatologische zorg? Dan is dit postgraduaat perfect voor jou.
Wil jij je toeleggen op een specifieke discipline, of gewoon je theoretische basis uitbreiden? Schrijf je dan in voor een postgraduaat gezondheidszorg.
Eerlijk spelen, samenwerken, luisteren naar elkaar, opkomen voor jezelf, omgaan met winst/verlies... Help kinderen deze vaardigheden te ontwikkelen.
Spellen kunnen een grote meerwaarde hebben om (de Nederlandse) taal (in al zijn facetten) te stimuleren in het werken met anderstalige nieuwkomers.
“Gelukkige werknemers worden gestimuleerd in autonoom handelen, ontwikkelen van hun competenties en samenwerken met anderen.” (Leo Bormans)