Het postgraduaat digital marketing is een sterk praktijkgerichte opleiding waarin digitale marketing (communicatie) zijn geheimen onthult. Na deze opleiding past u efficiënter nieuwe media in uw marketingplan in, praat u met kennis van zaken over uw website, app of de diverse digitale kanalen en kunt u beter inschatten of de uitvoering van uw plan naar wens verloopt.
Welke inzichten krijgt u?
- Waar zitten uw potentiële klanten, en hoe kan u die bereiken?
- Hoeveel investering vergt dat, zowel in tijd als in centen, en zal zich dat voldoende terugbetalen?
- Wat houdt het managen van een website of app in?
- Wat zijn de finesses van de vele beschikbare digitale kanalen?
- Welke statistieken in het oerwoud van cijfers zijn voor mijn bedrijf van echt belang?
- Wat kan ik zelf en wanneer is het beter om uit te besteden?
- Wat kan op juridisch vlak?
- Hoe blijf ik, ook na deze opleiding, bij in deze nooit stilstaande wereld?
Ervaren lesgevers lichten de thema's toe met best practices uit het werkveld. U ontwerpt het strategisch online marketingplan waarmee u binnen uw bedrijf het verschil maakt. Als kers op de taart bieden we u ook de mogelijkheid om gecertificeerd te worden (o.a. Google).
Om een goede interactie te kunnen garanderen, beperken we de plaatsen tot 30 cursisten.
Meer info
- Startdatum en prijs: zie website Brugge Business School
- Aantal studiejaren: 1
- Lesdagen: de lessen gaan door op dinsdag van 18 u. tot 21.15 u. en zaterdag van 9 u. tot 12.15 u.
Doelpubliek
- Bachelors of masters met een zeer sterke interesse in digitale marketing
- Mensen die werkzaam zijn in een marketing/communicatiefunctie en nood hebben aan extra vorming
- Mensen die marketingtaken uitvoeren in KMO’s
KMO-portefeuille
Deze cursussen komen in aanmerking voor de kortingen van het Vlaamse Gewest in verband met de ondernemerschapsportefeuille (www.kmo-portefeuille.be) met erkenningsnummer DVO105080.
https://www.vlaanderen.be/nl/ondernemen/kapitaal-en-krediet/subsidie-voor-opleiding-en-advies-voor-kmos-en-zelfstandigen-kmo-portefeuille