De individugerichte en teamgerichte navormingen met betrekking tot onderwijs in het basis- en secundair onderwijs worden geprogrammeerd via Eekhout academy. Hieronder vindt u de vormingen die vanuit VIVES georganiseerd worden tijdens schooljaar 2022-2023.
Je studie in een oogopslag
Studiegebied
Opleidingstype
Heb je een vraag?
Navormingen
STEM JA, MAAR HOE? (VOOR LERAREN SECUNDAIR ONDERWIJS) |
Joke Lippens |
Individugericht: (leerlabo met sessies in '22) |
STEM JA, MAAR HOE? (VOOR LERAREN BASISONDERWIJS) |
Kristof Van de Keere, Stephanie Vervaet, Geert Neyrynck |
Individugericht: (leerlabo met sessies in '23) |
SCHRIJVEN OP SCHOOL |
Daan Debuyssere, Justine Pillaert, Lien vanopstal, Liesbeth Ghesquière |
Individugericht: 15/02/2023 + 17/05/2023 |
WETENSCHAP EN TECHNIEK UITGEPLOZEN! |
Geert Neyrynck |
Individugericht: 25/01/2023 |
LEERLABO LEZEN OP SCHOOL. LEZEN DOE JE SAMEN! |
Daan Debuyssere, Justine Pillaert, Lien vanopstal, |
Individugericht: Woe 28/09/2022, 25/01/2022 |
OOK IK STEM MEE! |
Joke Lippens, Annelore Blondeel, Geert Neyrynck, Remko Meys, Linde Zutterman |
Individugericht: 18/01/2023, 26/04/2023 |
STERK IN STEM! AAN DE SLAG MET STEM IN DE PRAKTIJK VAN DE KLEUTERKLAS |
Stephanie Vervaet |
Teamgericht Individugericht: 09/11/2022 |
COMPUTATIONEEL DENKEN: PROBLEEMOPLOSSEND DENKEN IN DE KLAS ZOWEL PLUGGED ALS UNPLUGGED |
Annelore Blondeel, Geert Neyrynck, Remko Meys |
Teamgericht: Individugericht: 05/10/2022 |
COMPUTATIONEEL DENKEN IN DE KLEUTERKLAS |
Evelien Rosseel |
Individugericht: 16/11/2022 VM |
WISKUNDIG DENKEN IN DE KLEUTERKLAS |
Evelien Rosseel |
Individugericht: 16/11/2022 NM |
KINDEREN ALS ACTIEVE BURGERS OP SCHOOL |
Stephanie Vervaet, Elien De Meyere, Linde Zutterman, Peter Dejonckheere |
Individugericht: 26/04/23: |
AANVANGSBEGELEIDING DOOR EN VOOR IEDEREEN |
Charlotte Struyve |
Teamgericht Individugericht: 04/10/22 |
EDUCATIEF PARTNERSCHAP MET OUDERS |
Els Callens, Els Vanobberghen |
Individugericht: 19/10/2022 of 15/02/2023 |
STERK IN STEM! AAN DE SLAG MET STEM IN HET LAGER ONDERWIJS |
Kristof Van de Keere |
Teamgericht: Individugericht: 09/11/2022 |
DUURZAME TAALONDERSTEUNING VOOR EX-OKAN-LEERLINGEN |
Ingrid Declercq, Liesbeth Ghesquière |
Teamgericht: Individugericht: 12/10/22 |
CO-TEACHING IN HET SECUNDAIR ONDERWIJS |
Ruuth Oosterlijnck |
Teamgericht: |
KLAARSTOMEN VOOR CLIL | Hannelore Simpelaere, Tamara Buyck | Individugericht Meer info en inschrijven I23-122 |
EXECUTIEVE FUNCTIES: WAT IS DAT NU PRECIES EN HOE KAN IK ZE ALS LEERKRACHT ONDERSTEUNEN EN ZELFS VERSTERKEN? |
Katrien Van den Berghe |
Teamgericht: |
IPAD IN DE KLEUTERKLAS |
Eva Monstrey |
Teamgericht: Individugericht: 16/11/2022 |
KLASMANAGEMENT: ACTIE OF REACTIE? |
Mikaël Pieters |
Teamgericht: Individugericht: 12/10/2022 |
BREED EVALUEREN: WAT EN HOE? |
Mikaël Pieters |
Teamgericht: Individugericht: 23/11/2022 |
MASTERCLASS BREED MENTORSCHAP: LOOPBAANBEGELEIDING VAN ASPIRANT-LERAAR NAAR PROFESSIONAL | Lieve Lootens |
6 sessies |