VIVES lanceert toolkit Ludo voor het opzetten van doelgerichte communicatieacties

Frank Devos
ludo.png

VIVES heeft samen met Studio Dott en Hunt. de communicatietoolkit Ludo ontwikkeld. Die wordt gelanceerd op de Bedrijvencontactdagen in Kortrijk Xpo op 4 en 5 december 2019. Het project kadert in het 5x5 traject van Designregio Kortrijk.

Ludo helpt je om doelgerichte en verrassende communicatieacties op te zetten. Een stap-voor-stap aanpak die je ondersteunt om als een echte professional sterke en diepgaande output te realiseren. Ludo is eenvoudig opgebouwd en gemakkelijk te gebruiken. Deze tool helpt je steeds resultaat te boeken en kan in meerdere situaties worden toegepast.

“De gestructureerde aanpak helpt je het juiste doelpubliek te kiezen, hen op de juiste manier aan te spreken en stapsgewijs een verhaal op te bouwen,” aldus Oliver De Wolf van VIVES. “Samen met Ludo kies je welk onderdeel het meest tot de verbeelding spreekt en ga je vervolgens deze duidelijke focus op een verrassende manier in de markt zetten.”

“De kit is opgebouwd uit zes fases en gebruikt verschillende hulptechnieken zoals vorm-kaarten, jokers, een wow-factor en maak-tips. Een stappenplan begeleidt je gedurende het hele proces. De Ludo-toolkit kun je perfect alleen gebruiken, maar idealiter betrek je er ook enkele enthousiaste collega’s bij.”

Deel dit via