Bedrijven organiseren allerlei evenementen. Soms zijn die zo groot of specifiek, dat ze de organisatie in handen geven van een event agency: de lancering van een nieuw product, de bekendmaking van een nieuw imago, een incentive voor de beste klanten, een personeelsfeest met beleving, een fusie, een beursdeelname …
De aanleidingen om een groots evenement op te zetten zijn te talrijk om op te noemen. En de lat ligt hoog. Wat al die topmomenten gemeen hebben? Dat ze uniek zijn, niet reproduceerbaar. Daarom moet de organisatie ervan feilloos zijn. En daarom ook leiden wij gekwalificeerde eventmanagers op. Want bij evenementen komt veel meer kijken dan je op het eerste gezicht zou denken.
Van concept tot uitvoering, met oog voor kosten en baten, voor wetgeving en vergunningen, voor marketing en communicatie, voor catering en veiligheid, voor techniek en logistiek. De eventmanager is van alle markten thuis, een echte allrounder met grote verantwoordelijkheidszin en een heilig respect voor deadlines. En eventmanagement studeren is zo leuk, dat je moeder het stiekem ook wil: